Täiesti katki ja ropult rahul

23 01 2008

Eile ma laksasin oma pead vastu maad kaks korda, nii et müts lendas peast. Maad kündsin enamasti mõlema põlvega korraga, nii et need on nüüd paistes. Vägevad sinikad on parema küünarnuki ja kannika peal. Kirss tordi peal oli see hetk, kus ma täie hooga jalad ees kuusepuhma sisenesin ja seal okstest paljaks rebitud kõhul siis lõpuks omaette naerda turtsudes maandusin. Ja täna ei suuda ma muud mõelda, kui et VEEL! VEEL, VEEL ,VEEL!

Mõned päevad tagasi nimelt selgus kurb tõsiasi, et lumelauareis jääb ära. Aga jõuluvana ja vanemad tõid mulle kõik selleks vajaliku ja ma poleks suutnud seda mõnusat mummulist lauda niisama nurka tolmu koguma jätta. Nii et kuna siin lõpuks külmaks läks, panin eile hommikul autole hääled sisse ja 45 minutit hiljem kruttiski juba üks tore poiss lauale klambreid külge. Sellest omakorda pool tundi hiljem tuli veel üks tore poiss, kes õpetas mulle need paar viimast nippi ära, mis mul puudu olid ja ülejäänud päevast oli… like butter. Päris päris nii nagu peab, lõpuks tuli täiesti nii välja, nagu vaja oli. Khm, noh, väikeste kõhtu kriipivate apsakatega, muidugi. Aga ikkagi. Laks on nüüd korralikult kätte saadud ja nüüd on veel sada korda rohkem kahju, et terve nädal otsa sellega tegeleda ei saa.

Oskamine saabus lihtsalt üks hetk täieliku üllatusena. Seisin seal liikuva laua peal, kuulasin shuffle’ist üht üllatuslugu ja järsku vaatan, et WTF – laud liigub all, mina täiesti rahulikult selle peal, jalad-käed-õlad-puusad panevad all kaasa, lumehelbekesed hõljuvad näost mööda ja… wtf! Täiesti uskumatu. Ma vist unustasin end lugu kuulama ja ühtlasi unustasin ka pabistamise ära, nii et käis mingi klõps ja järsku kõik sujus. Omamoodi out of body experience, ainult selle vahega, et ma olin vägagi oma keha sees ja ehk isegi rohkem kui tavaliselt. Lugu ise oli selline (ma mp3e ei oska siia panna, nii et las siis juba tuleb pildis. Pange silmad kinni ja kujutage ette mäest alla libisemist):

Järgmised laskumised läksid järjest suurema hurraaga ja M.I.A. “Kala” saatel. I fly like paper, get high like planes. Mmmmhmh… Innndeed.

Ja niipea kui paistetused taanduvad ja ma oma ülakeha jälle inimese kombel kasutada saan, olen ma naksti tagasi tõstukisabas. See on kindel pauk.

Toimingud

Information

8 kommentaari

9 02 2008
Eppppp

Õnnitlused! Ja kas oled ikka veel USA-s – mis teie graafik edasi ongi? Millalgi, aga millal, lähed Brüsselisse, ja millal siis Eestisse?

17 05 2013
flowers

It’s perfect time to make a few plans for the long run and it is time to be happy. I’ve read this put up and if I may just I desire to suggest you few
attention-grabbing issues or suggestions. Perhaps you can write next articles regarding this article.
I wish to read more issues about it!

9 06 2013
Louis

I am actually pleased to glance at this website posts which includes plenty of useful information, thanks for
providing such statistics.

21 06 2013
sekolah pilot

I visited many sites however the audio feature
for audio songs current at this website is truly superb.

29 06 2013
career in nursing

I know this web page offers quality based articles or reviews and extra
information, is there any other website which presents these kinds of things in quality?

2 07 2013
Nutritionists Vs Dietitians

I’ve learn a few excellent stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting. I wonder how much effort you set to make this type of fantastic informative site.

25 09 2013
haarverzorging

Hi to all, it’s genuinely a pleasant for me to pay a quick visit
this website, it consists of valuable Information.

17 09 2014
Hotels in Los Angeleshotel specialslast minute resort resort specials.

Hello to all, how is the whole thing, I think every
one is getting more from this web site, and your views are good in support of new
users.

Lisa kommentaar

