Nähtamatu tüdruk meie majas

12 11 2007

Keegi mu sõpradest ütles täiesti tabavalt, et “ma polegi kohanud enne ühtegi päris last, kellel on imaginary friend”. Ja mina põhimõtteliselt enne polnud ka, aga tuleb välja et mu oma Paul on just sellise fantaasialennuga. Ja siis tuli veel välja, et mu oma parimal sõbrannal oli neid koguni 3. Nii et sellised tegelased siis mul lähedal…

Nähtamatu sõber on tegelikult sõbranna, ta nimi on Alicia. Alicia ilmus välja kuskil suvel ja siis arvasin, et tegemist oli lihtsalt mängukaaslaste puudumisega ja et lasteaeda minnes kaob Alicia vaikselt ära. Mitte et see otseselt paha oleks ja selle “välja ravima” peaks, kindlasti mitte, aga selline oli minu loogiline mõttekäik. Aga Alicia kolis ka meiega siia ja läks samuti lasteaeda, nii et nüüd nad käivad seal siis ilmselt kahekesi.

Üllatavalt detailne on see isik ja üllatav on ka see, et need detailid ei muutu päevast päeva, vaid ongi nii. Näiteks on ta 6-aastane ja just nii ja nii pikk ning räägib kogu aeg ainult “jaapani keeles”. Õnneks räägib Paul ka “jaapani keelt” temaga, nii et siis saab mulle tõlkida millest parasjagu jutt käib.

Ok, see kõik on väga tore ja nii, aga paar korda on kaldunud mõte selle teispoolsuse peale ja laste vastuvõtlikkusele võibolla mingitele… emm, ma ei oskagi seda täpselt praegu sõnastada. Ilmselt on liiga palju filme vaadatud, kus väiksed lapsed räägivad, et “I see dead people”.

Aga. Paul sai omale just hiljuti nari, sest et see oli lihtsalt Tallinnas hetkel kõige odavam lastevoodi (UKs) ja kõige ägedam ka. Ja muidugi oli see tore ka selle pärast, et siis saab Alicia või kes iganes muu külaline all magada. Kuigi enamasti oli vist küll hoopis nii, et Alicia läks üles Pauli juurde magama. Eile aga magas Paul ise all ja enne magama jäämist räägib siis mulle: “Tead emme, Alicia suri juba kaua kaua aega tagasi ära. Enne kui mina olemas olin ja enne kui sina olemas olid. Siis kui Nene väike tügurt oli.” Ja selline asi on lihtsalt juba FUCKING CREEPY!!!!

Aga olgu, on ta mis ta on, vähemalt saame me kõik hästi läbi…

Toimingud

Information

4 kommentaari

12 11 2007
Siiri

Uuhh, kui põnev! Nii kahju, et see kõik, mida lapsed näevad ja kellega suhtlevad, äkki kuskile ära kaob.
Kas Sa Madise blogi loed? Seal ka nähtamatud inimesed. http://v2ikemadis.blogspot.com/2007/11/imaginaarsed-tegelased.html

12 11 2007
Tiia

Ehhee – ilmselt on hingede liikumise aktiivseim aeg!

13 11 2007
Eppppp

Martal on ka! Tal on Tobias (ja ma ei usu, et sellel New Yorgi Tobiaga pistmist on, kuulates Marta jutte).
Tobias tervitab Aliciat! 😉

13 11 2007
Tiia

Vaat siis. Äkki sai ta ainult nime Tobiaselt – muu mõtles Marta juurde? Ma arvan, et Alicia nimi on Muumidest pärit. Seal on üks väike nõiaplika, kes nagu kirjeldusele umbes vastab… Sellega muidugi langeb kummituseteooria kohe välja…

Lisa kommentaar

