Jätkuvalt tõusujoones

8 11 2007

Siiri küsis, et kas Tallinna elu võttis tummaks. Võttis jah. Konkreetselt. Ma ainult käin ringi ja vahin suu ammuli, et mis toimub ümberringi. Nagu on Tallinn ja nagu ei ole ka. Mina pole sama ja Tallinn pole sama – meil on kohanemisfaas praegu. Aga vähemalt positiivne on see, et siiamaani pole me veel tülli läinud. Ma natuke vaatan veel ringi, hetkel ei julge konkreetseid väiteid lahmima hakata, et siin on nüüd nii või naa.

Ja kool on nagu päris. Ok, et on muidugi ikka see üks loeng, kus jälle Saussure ja Peirce välja kaevatakse, aga nii palju kui ma olen aru saanud, siis ei olegi võimalik ühte kõrgharidust tootvasse hoonesse siseneda ilma nende otsa komistamata. Lepime olukorraga, on huvitav onon, aga krt tegelt palju võib. Tundub, et need härrad on nagu see valge pragude täitmise mögla, mis kõlbab praktiliselt iga teooria (peamiselt vundamendi) tihendamiseks. Aga erialane kraam on päris tore, hetkel on meil enam vähem võrdselt suulist ja kirjalikku tõlget (eee, vist isegi suulist rohkem) ja mõlemad on korralikud. Isiklikult läheb mul vist paremini isegi suulises, kuigi ma kirjalike nimekirjas olen. Kunagi ülikooli lõpetades oligi see eesmärk – ESITi minna sünkrooni proovima. Who knows…? Nüüd on mul siin võimalik igal juhul proovida asi ära ja veel kahe väga toreda õppejõuga, kes mul kunagi Tartus ka olid. Klaasist boksi ronida ja mikrofoni juttu ajada… Selline äge klassiruum on meil, kus on kümmekond boksi, keskel loenguruum. Tahaks juba neid nuppe seal näppima minna, aga peab veel natsa ootama. Aasta lõpus saab valida kahe spetsialiseerumise vahel ja sinnamaani on veel aega mõtlemiseks. Parim variant oleks, kui saaks mõlemat võrdselt teha. Nii oleks huvitavam ja tööturul oleks ka laiemad väljavaated. Mitte et valikuvõimalusi veel mitmekordistada vaja oleks muidugi… aga ikkagi.

Ja lasteaed on tore, Paul fännib kõvasti ja see on hea tunne. Et sa viid lapse hommikul ära ja tal on terve päev hea. Järgmisel esmaspäeval on pidu, kus isadepäeva puhul lauldakse ja tantsitakse jne. Siis saan minna ja mingisse tagurpidi timewarpi astuda, minu esimene sedasorti ettevõtmine – Paulil muidugi ka! Räägitakse, et siis on vanemad sada korda rohkem närvis, kui lapsed ja ma täiesti usun.

Ja uus raamat on tõlkimisel. Ökovärk sai valmis ja peaks varsti kuskil ilmuma ka. Nüüd on käsil ajalooliselt tähtsad naissoost tegijad – Kleopatra, Maarja Magdaleena, Boudicca… Madonna (mitte see Jeesuse ema, kusjuures, Madonts, noh…) jne. 50 daami kokku selles kogumikus, nii et annab teha. Aga huvitav on ja mõnus tekst, uurida on palju (kohtade ja inimeste nimed, ajaloolised sündmused ja muu), aga pole hullu. Ja siis on paar põnevat plaani veel pooleli, aga neist mõni teine kord…

Toimingud

Information

2 kommentaari

9 11 2007
Siiri

Oo, Sul on huvitav elu! Saad õppida ja tõlkida 🙂 Mitu aastat Sa seal nüüd pesitsed?
See läks siis hästi, et Paulil hea lasteaed on. Ja kui ta laval esinema hakkab, siis Sina hakkad heldimusest nutma 🙂 Nii pidi juhtuma – teised emad oma blogides räägivad.
Epp saatis mulle pilte, Sina ja Paul olite ka seal 🙂
Päikest teile sinna kaugele!

9 11 2007
Tiia

Praegu on esialgu täitsa huvitav jah. Ma arvan, et kui midagi (Brüssel) vahele ei tule, siis kaks aastat ikka kuni kool läbi saab ja edasi ei oska midagi lubada. Variante praegu isegi on! 🙂

Päikest oleks siia vaja küll, polegi nüüd mitu head päeva näinud… Tervused sinna ka!

Lisa kommentaar

